Чи потрібна CRM-система у сфері послуг

Існує думка, що CRM-система потрібна лише інтернет-магазинам та великим рітейлерам, а ось для сфери послуг цей інструмент не дуже ефективний. Насправді це помилка. CRM потрібна і медичним центрам, приватним школам, автомайстерням, ріелторським та клінінговим компаніям, клінінг. Тобто всім, хто працює з людьми та продає їм свої сервіси.

CRM для сфери послуг у рази знижує витрати на збирання та обробку заявок, дозволяє організувати систему обліку клієнтів, зберігати історію взаємодій з ними, вести складський облік матеріальних запасів тощо. Все це неможливо налаштувати та налагодити без допомоги розумної системи.

ЯКІ ЗАВДАННЯ У СФЕРІ ПОСЛУГ ЗАКРИВАЄ СРМ

Ви зможете заощадити фінансові ресурси та час, віддавши CRM такі завдання:

  • збирання інформації про клієнтів;
  • розширення клієнтської бази;
  • зручне планування робочого навантаження та записів на послуги;
  • контроль оплати послуг та сервісів;
  • збереження історії листування та взаємодій, до якої за необхідності завжди можна звернутися;
  • поліпшення рекламних та маркетингових активностей;
  • аналіз ефективності роботи працівників.

Всі компанії зі сфери послуг ставлять в основу клієнта. Саме від його задоволеності та рівня лояльності залежить дохід компанії. Тому CRM — це найкращий спосіб, щоб досягти поставленої мети.

ЩО ВМІЄ СРМ ДЛЯ СФЕРИ ПОСЛУГ

Щоб робота в СРМ була дійсно зручною та ефективною, важливо підібрати рішення з широким функціоналом. Так, наприклад, KeyCRM для сфери послуг пропонує збір заявок із усіх каналів зв’язку, включаючи соцмережі, месенджери, email. телефонію, сайти та чат-боти.

Зручно організовані заявки відображаються в одному вікні, це в рази заощаджує час на рутинних операціях перемикання між аккаунтами та додатками. Збереження листування із замовниками та система автоматичних гармат нагадає вашим клієнтам про те, що настав час, наприклад, для профілактичного огляду у зубного або заміни зимової гуми.

Крім того, система дозволяє вести календар записів та зручно розподіляти навантаження на співробітників. Це вбереже вас від накладок у графіку, скасованих візитів чи невдоволення клієнтів, яким доводиться чекати на фахівця.

Для безпеки корпоративних даних у срм обов’язково має бути можливість окремо налаштовувати рівні доступу, щоб ваші співробітники бачили лише потрібну для роботи інформацію без ризику крадіжки бази клієнтів або інших форс-мажорів. Власник бізнесу точно оцінить можливість формувати та переглядати звіти як у розрізі часових періодів, так і за конкретними підлеглими.

Comments

.,.,.,.