Чому гальмівні колодки потрібно змінювати та де їх купити в Чернігові?

 

Основна функція гальмівних колодок — забезпечити зупинку транспортного засобу при будь-яких умовах. Сам же процес гальмування виглядає як тиск, що передається від гальмівної педалі, до гальмівних колодок, які, в свою чергу, затискають гальмівний барабан або диск. При цьому швидкість колеса падає й автомобіль зупиняється.

Навіть людина, що не розбирається в техніці, з наведеної схеми зрозуміє, що основне навантаження при гальмуванні припадає на гальмівні колодки, внаслідок чого їх періодично доводиться міняти.

У цій статті ми розглянемо, коли необхідно міняти гальмівні колодки на Опель Кадет  і чому для кожної марки автомобіля цю деталь треба підбирати індивідуально.

Що з себе являють гальмівні колодки?

Гальмівна колодка — це металева пластина, з накладкою з фрикційних матеріалів, речовин з високим коефіцієнтом тертя. По суті, якостей цього матеріалу й забезпечує 90% якості гальмівної колодки.

З чого виготовляють покриття гальмівних колодок?

Це:

  • спеціальні смоли;

  • гума;

  • органічні (мінеральні) волокна;

  • наповнювачі.

Всього ж до складу фрикційного матеріалу входить близько 300 компонентів і у кожного виробника в цій справі свої технологічні секрети.

Для різних автомобілів потрібні різні гальмівні колодки?

Чому так багато часу ми приділили характеристиці фрикційних матеріалів? Все просто, адже коефіцієнт тертя і міцність гальмівної колодки безпосередньо залежить від їх властивостей. І природно, чим вище параметри цих показників, тим надійніше гальмівні колодки. Більш того, вони розраховані на різну навантаження і, відповідно, підходять до різних моделей автомобілів.

Так що, якщо ця деталь за розмірами й годиться для вашого авто, це ще не означає, що її потрібно туди ставити. Простіше кажучи, якщо є седан і джип з однаковою гальмівною системою, гальмівні колодки для седана не витримають навантаження для джипа.

Висновок: обираючи цей компонент для своєї машини, переконайтеся, що його дійсно можна використовувати в автомобілі цієї марки.

Як розподіляється навантаження на передні та задні гальмівні колодки?

Фактично передні гальмівні колодки зношуються швидше, приблизно в поєднанні 1: 3, стосовно задніх, оскільки отримують значно більше навантаження.

Однак при заміні гальмівних колодок, рекомендується міняти весь комплект. Чому так? Таке рішення в підсумку позбавить вас від ситуації, коли нові та старі колодки по-різному впливають на процес гальмування, що в підсумку може призвести до втрати керованості транспортним засобом.

Від чого залежить вартість гальмівних колодок?

Ціну на цю деталь формують 2 фактори — якість фрикційного матеріалу та торгова марка вироби. Тому найдорожче коштують колодки-оригінали, однак переплачуючи, ви отримуєте товар класу "люкс". На другому місці йде продукція від сторонніх виробників і тут вже потрібно перевіряти якість матеріалу та надійність фірми.

Які гальмівні колодки не варто брати ? Це продукція на ринках від невідомих виробників. Найкраще ж купувати такі деталі в спеціалізованих магазинах, де завжди зрозумілий бренд товару та є можливість вибору.

Comments