Як вибрати майстрів, коли потрібна обшивка салону авто

Незважаючи на численний імпорт авто з-за кордону, величезна кількість угод купівлі-продажу транспорту з пробігом, різні кредитні та лізингові варіанти придбання нових ТЗ, така послуга, як обшивка салону авто не втрачає популярності. Люди замовляють переробку, бо це вигідно та економічно. Особливо для тих, у кого вже є основа для її проведення – вантажний фургон або пасажир, що потребує перепрофілювання та модернізації.

Буває, власник уже намагався технічно оснастити свій транспорт, але того наповнення тепер знову стало замало. Поміняти авто не вистачає коштів, а от осучаснити старе – варіант. Так, обшивка салону теж коштує грошей, але все ж таки ціна на неї більш прийнятна, ніж на модель пасажирського мікроавтобуса на авторинку (в салоні, на дошці оголошень сайту і т.д.). До того ж вибрати варіант бюджетного її виконання без втрати якості також можна. Ще одна перевага на користь обшивки – можливість клієнтам самим вирішувати, яким буде салон їхнього транспорту, починаючи від кількості пасажирських місць та їх типу до тканини, якою вони будуть покриті, стилю та дизайну салону, колірної гами.

Фірм, що надають такі послуги в Україні, є достатньо, а було ще більше. З того часу, як у 2000 році бердичівляни презентували на київському автомобільному базарі перший переобладнаний ними мікроавтобус, охочих повторити успіх з’явилося чимало. Частина їх закрита повністю, т.к. бізнес не пішов, частина – абияк функціонує від замовлення до замовлення. А ті, які зуміли не лише заснувати, а й розвинути цю галузь автосправи, нині розширили потужність свого виробництва у Бердичеві. Заповнили штат співробітників новими перспективними кадрами, побудували нові цехи, обладнали їх усім необхідним для роботи і, як наслідок, внесли нові цікаві пункти до переліку послуг.

Тому в більшості випадків вибір майстрів у замовників, яким потрібна обшивка салону автомобіля, зупиняється на бердичівській компанії Lux Center. Не через те, що вона знаходиться у місті-столиці обшивок. А тому, що перероблені тут намисто довгі роки служать вірою та правдою своїм власникам, за що водії не втрачають нагоди похвалити свого “залізного коня” і водночас його творців у всіляких водійських чатах.

Для тих, хто нещодавно за кермом назва фірм-обшивок ще ні про що не говорить. Тому для них є два варіанти вибору фахівців – запитати поради у більш досвідчених колег або самостійно знайти майстрів в інтернеті. Якщо прийнятнішим є другий варіант, тоді варто звертати увагу і на наступні фактори. Це репутація фірми, досвід роботи, пропоновані послуги, ціни (хоча, як правило, їх не публікують у мережі, тому ціноутворення обшивки залежить від того, які роботи включені в комплекс і що на виході бажає бачити кожен окремий клієнт). На частоту згадки у відгуках на форумах, на кількість статей, у яких фігурує СТО, а ще – на її особистий сайт. Наповнення порталу, актуальність та регулярність публікацій, оригінальні фото та відео робіт у галереї, контакти фірми, зворотний зв’язок із замовниками, підхід до клієнтів – важливо все. Коли навпроти кожної вищезгаданої характеристики можна поставити “галочку” – співпрацю з компанією, як правило, можна розглядати. Отже фірма зацікавлена ​​у залученні клієнтів, має що показати і запропонувати замовникам, може конкурувати з іншими подібними та виглядати виграшно на їхньому фоні.

Багато сучасних користувачів взагалі вважають сайт особою компанії. Але й тут важливо не обдуритись. Красива картинка та головна сторінка – не показник. Не полінуйтеся прогортати його якомога більше, помоніторити і загуглити назву в пошуковій системі. Якщо Google нічого розповісти про компанію, а останній матеріал на сайті був розміщений рік тому, тоді і всього цього можна не робити і не витрачати час. Хіба що набрати номер, вказаний у контактах, і поцікавитися, чи вона працює взагалі. У разі позитивної відповіді – замислитись: а раптом замовлення тут виконуватимуть так само оперативно і з тією ж активністю, з якою просувають свою справу в мережі?

Хтось скаже, що головне – вміти поводитися з машинами. Можливо. Але без реклами бренду навряд чи в наш час вдасться розвинути свою справу та заявити про себе. Ера “сарафанного радіо” канула в лету і настав час відповідати тим вимогам, які диктує день сьогоднішній. Така публічність вигідна для всіх. За допомогою розвиненого сайту компанія зможе розповісти про себе громадськості, і новачки-водії швидше визначатися з вибором майстрів, обшивка салону авто у виконанні яких буде надійною, безпечною, довговічною.

Comments

.,.,.,.